Eric_H Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Hur gör man så att den stora vita gubben på skäppet i tehee valley flyttar dej? Jag tror att man ska göra en chukola dryck på kafeet i beanbean village men vart får man alla dom bönorna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Hm, menar du han som sitter fast i väggen? Alltså jag minns inte så bra vem du menar. Om det är han ska du typ till våningen ovanför och typ göra något markduns-hopp eller något som en kille i närheten ber dig att INTE göra. Detta gör att en TNT-bomb trillar ner i rummet nedanför där killen sitter fast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Tack ska tästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Klarade det. Men nu har jag fasnat igen. Jag har precis kommit till ett ställe där man möter två konstiga figurer en röd och en grön. Dom har lärt mej att man kan göra luigis hand power på mario så att man kan styra mario och att man kan göra marios handpower på luigi så att luigi springer iväg med mario. Jag har fått en av pärlbönorna. Men på nästa ställe där man ska få nästa sten så är det en staty där. Jag har tästat att styra mario på den bakifrån men inget händer. Vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Hm, menar du spökstatyerna? Då ska du använda luigis attack mot mario. "Thunder" som den heter. Kolla åt vilket håll statyn ska flyttas. Om den går att knuffa till vänster ska du stå på höger sida och kolla mot höger. Använd attacken och backa på statyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Ingen fara. tittade på gamefaqs. typiskt spel att fasna på. Nu är jag vid ett ställe vid ett block som inte rör sej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Block brukar inte röra sig... eller vad menar du? Är blocket ivägen för någonting eller? Du måste vara mer specifik om man ska kunna hjälpa till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 (redigerat) Jag har klarat mej ifrån nästa steg i seabed och nu är jag tillbaka i gawhar lagoon eller vad det nu heter. Det är ett block med massa pilar på. en åt vest en åt norr en åt söder osv. Men när man hoppar upp på det så händer inget. Det ska röra sej så att man ska kunna komma upp på en gräs kulle åt vänster. Det finns mera kullar också som man kan hoppa upp på som är lika höga men spinnjumpen når inte fram till den vänstra kullen. HJÄLP!!!!!!!! Redigerat 27 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 (redigerat) Klarade ut det man skulle göra spin jump på den. Jag kontaktar om jag behöver hjälp. Nu behöver jag hjälp. Jag har fått alla beanstar bitar och gjort den till en stjärna. Har fått ultra hammers också. Nu har jag gått till stället där man åker till joke pock eller vad det nu heter. Men man behöver något man kan åka på vatten med. Var får jag den? klarade ut det med. Redigerat 3 September 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg