Tilda Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Jag vet att man kommer till genom att gå genom den högra dörren i kyrkan. Men jag kommer aldrig in där, det är alltid låst! Snälla hjälp mig... // Matilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 menar du dom som kan hjälpa dig med jobbet på gården??? isåfall utanför kyrkan till höger där är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 24 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 (redigerat) Tack så hemst mkt! :D Vet nån om det finns nått kodfält där man kan skriva in koder?? Redigerat 24 Augusti 2005 av Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag har sett ett harvest moon spel på tradera. Det hette "more friends of mineral town". kan det visserligen vara just detta spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 29 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jaa, på Harvest moon More friendsb of Mineral Town. Det finns en fusksida som det är en massa koder på. Men dem förklarar inte hur mn ska andvända dom!! // Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 hmm den där sidan? skulle du kunna ge mig en länk till den där sidan? ja skulle kunna kolla in om det står nåt vettit om harvest moon :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Friends of Mineral Town är för killar. More Friends of Mineral Town är för tjejerom jag fattat rätt :/ . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Japp så är det!! ;) Man måste han en codebreaker för att kunna andvända koderna!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 behöver inga koder för spelet , det är mer kul utan koder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Ja Jag vet :) inge kul att fuska! Jag ville bara veta om man kan andvända dom där koderna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg