Gäst Johan3043 Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Hejsan jag har kört inneBandy i 2år och det e skit skoj!!!!! Jag längtar till vinter för då börjar den igen :D Jag längtar till mölle cupen i Falkenberg vi ska spela serie!!! Hehe kommer bli skit sköj :cool: Vi kommer spöa alla på planen :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag är, tror det eller ej väldigt duktig i innebandy, jag skulle nog spöa er alla. :) I och för sig är innebandy en mes-sport, man får knappt röra vid varann, därför spelar jag inte heller i lag, men trots det är jag bättre än de flesta ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 jag är bra i innebandy :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jag har spelat innebandy i 8 år och är nu 15 och tycker det är skitskoj. Till Mikael: In´nebandy är ingen mes-sport man får tacklas bara det är en regelrätt takling du säger ju att du e bra och isåfall borde du väll kunna göra både hårda och regelrätta taklingar. Jag är rätt så bra i innebandy men egentligen så är det ganska skrytigt att skriva tex: Jag äger alla i innebandy eller Jag är skitbra i innebandy för oss börjar innebandyjn första helgen i september Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Det finns nog en anledning till att innebandy är känd som en mes-sport i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 (redigerat) Jag är, tror det eller ej väldigt duktig i innebandy, jag skulle nog spöa er alla. :) I och för sig är innebandy en mes-sport, man får knappt röra vid varann, därför spelar jag inte heller i lag, men trots det är jag bättre än de flesta ändå. själv har man ju tacklat folk över sargen flera gånger så dom börjat flenna.Jag spelar innebandy, Redigerat 18 December 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Det finns nog en anledning till att innebandy är känd som en mes-sport i Sverige. Och vad är det för anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Fota innebandy är en mes spor.t Längtar också till Innebandy säsongen. Det kommer blir roligt. Men jag har bara spelet i 1 år, men kommer fortsäätta några år till iaf Tacklade en så halva sargen rammla ner. Eller jag spelade när jag var liten, fast då var det ju inte så seriöst precis. Minns en gång på en tränning så klättrade jag i en madrass i stället för att träna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Det finns nog en anledning till att innebandy är känd som en mes-sport i Sverige. Att det är en mes-sport? De flesta skulle nog tycka att det var roligare om man fick ha lite mer kontakt. (Man mot man, klubba mot klubb). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Det finns nog en anledning till att innebandy är känd som en mes-sport i Sverige. Har du någonsin sett en innebandymatch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Japp det har jag Det var kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Innebandy suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.