Katt Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag håller på med en webbsida i Word 2003, men det är något konstigt. Det blir det _ istället för ingenting när jag trycker på enter två gånger. Fast inte i Word utan i Internet Explorer. Vad har jag gjort för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 (redigerat) Jag håller på med en webbsida i Word 2003, men det är något konstigt. Det blir det _ istället för ingenting när jag trycker på enter två gånger. Fast inte i Word utan i Internet Explorer. Vad har jag gjort för fel? Att hoppa ner en rad i Word gör man inte likadant som att hoppa ner en rad i HTML. Istället ska du skriva <BR> och </BR> I program som DreamWeaver däremot går det utmärkt att klicka på enter för att hoppa ner en rad eftersom det programmet är förprogrammerat för just webbside-bygge och programmet översätter Enter till <br>. Men i word så fungerar det inte så. Redigerat 22 Augusti 2005 av USDirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 skriver du html kod i word eller gör du en "hemsida" på annat sätt i word? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Nej, jag gör. Tack för tipset, USDirt, jag hoppas att det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Formateringen i Word stämmer inte riktigt här jag öppnar sidan i Internet Explorer. Kostar det där DreamWeaver något förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 (redigerat) dreamweaver? 2483:- var ett av de bättre priserna jag hittade. edit: men det finns gratis 30 dagars version på macromedia.com Redigerat 31 Augusti 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Jaha. Bra, kanske ska prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.