mixxie_swe Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jag bhöver hjälp med trailersarna .. det funkar ej :/ jag startar båda och jah skriver in str , def och andra saker .. men det händer inget på min gubbe .. vet du varför? och sedan .. hur lägger jag in andras sparade saker på mitt account .. tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Ok, det där var inte enkelt att läsa men jag gör ett försök. Ordet 'trailer' brukar användas när man pratar om en kort film som visar hur tex ett spel ser ut och fungerar. Jag antar att du menar Trainer. Har du kollat om programmet stöder din version av D2? Meningen "hur lägger jag in andras sparade saker på mitt account" fattade jag inget av. Ska du ta andras saker? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mixxie_swe Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 ah menade trainer .. skrev lite fel :P .. nej men man kan typ ladda ner filer från xcheater.com där folk har sparat saker så ska man på något sätt kunan få in det till ens egen gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 jag kan fixa en rba trainer till dig om 1 vecka~~ man kan fixa all items liv,mana,skills te 99 med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mixxie_swe Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 ja tack :) det vore snällt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Kan jag få de med :P lirar inte mkt open men men får väll börja hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.