Skinnpytte Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) det är nog inte världs rekord... men din luigi tid är rätt bra :P Han är den ända roliga att köra med :DOch han är lätt. Men nu är det svårt att få bättre tid med han :( Fick med Roy 9.75 Gannondorf 7.30 Redigerat 20 November 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Varför tror du att jag inte har fått under 3 sek med gamewatch? So what om någon har gjort rekordet säkert många fler som slått det "officiela" rekordet men inte har skickat in eller vad man nu ska göra för att registrera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Så svårt är det inte att få 3 sek, inte omöjligt direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Mm menar det :) Tror det är många som fått under 3s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Om man har under 3 sekunder med han, så är man nog väldig insatt i spelet. Oftast när man är insatt i ett spel så söker man på fusk och sånt. Och nu när det är nått på tid så kollar man ofta om man har bra eller dåligt tid. Så du kan ha under 3 sekunder men det är inte så troligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Spelar man mycket är det stor chans att man har det. Själv har jag ca 9 sek med han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 (redigerat) min dator laggade sönder, ursäkta dubbel Redigerat 21 November 2005 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Okej då kan du gärna berätta hur du har lyckats att få under 3 s med G&W! Hur du har tagit alla target´s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 har du aldrig sett en film där en kille gör det? det går, det kan jag lova. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg