Worldofwarcraft Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Hej jag har kört 1 instance i ogrimmar den kallas rfc , ja vet var questen är till rfc men inte info om alla andra instance, kan inte ni säga vilken lvl man ska va ungefär för alla instance å var man kan hitta questen till det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 bara så att du vet finns d säkert över 100 instancer, orkar inte förklarar alla. Plus att d finns en meeting stone vid alla som d står vikken lvl man ska vara ungefär... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Hmm.... Samla 5 pers o dra in med en kundvagn på LIdl och säga ; HÅLL AGGRO FFS !!!! HEAL ME!!! och sen bli wipade i kassan för att pengarna inte räcker till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 jag tycker inte att du ska vara så uppkäftig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 tjyckejj int du att jag ska vaja så uppkäftig? jag tyckej att du ska gå och lägga dig . thxbyeoflwtflollmao. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 26 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Kan inte admin stänga detta forum? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Kan inte du bara dra ifrån detta forum om du int vill ha det? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Orka inctance vikket lag ä du i horde elle alliance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag kan ju säga något instance om du vill så kanske sm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 29 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Orka inctance vikket lag ä du i horde elle alliance? horde :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Om man kör en instance i oggrimmar så är man troligtvis horde! OBS! jag e alliance så jag vet inte mycket om den, men om jag ska säga något som är nära ett tips måste jag veta din lvl.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Några Instancer för högre levels: Scholomance Stratholme Baron side Stratholme Scarlet Side Black Rock Deepths Ubber Black Rock Spire Lower Black Rock Spire Dire Maul North Dire Maul West Dire Maul East Molten Core Onyxias Liar Black Wing Liar Zul'gurrub Zul'farrak Maraoudon The sunken Temple De var bara några av alla Instancer som finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg