thps4 Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 När jag ska spela multiplayer på diablo II så kommer det upp ett fel meddelande att jag har fel version. Det är när jag trycker på Battle.net meddelandet kommer upp. Jag har version v 1.11! nån som vet vad felet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Du måste ha version v 1.11 på alla datorerna så att du kan spela nätverk. Du måste ha samma verision på båda datorerna för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Du måste ha version v 1.11 på alla datorerna så att du kan spela nätverk. Du måste ha samma verision på båda datorerna för att det ska funka. men jag vill spela online! på internet! inte lan.. vad är felet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackeyi Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) När jag ska spela multiplayer på diablo II så kommer det upp ett fel meddelande att jag har fel version. Det är när jag trycker på Battle.net meddelandet kommer upp. Jag har version v 1.11! nån som vet vad felet kan vara? Prova att instalera om spelet det brukar funka. Om det inte är det så vet jag inte vad det är!! Så skriv till Blizard.com de kanske hjälper dig.. Testa det så får du se om det funkar. B) Redigerat 1 September 2005 av Mackeyi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 du måste ju ha 2 olika cd keys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 du måste ju ha 2 olika cd keys LOL! han försöker ju spela online, puckon!prova att installera om spelet.. annars får du nog som sagt snacka med Blizzard.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Tanka patchen från blizzards hemsida, avinstallera D2 och installera igen, installera patchen. då bör det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.