Hoppa till innehåll

Star Wars Empire At War

Gäst Krille 34

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

väldigt dåligt att förstöra planeter eftersom dom ger bonus grejer ochdomförsvinner om du förstör dom.

Och om du ska kunna utplåna varenda planet så måste du sitta i ett par dagar eftersom du inte kan får dödsstjärnan direkt utan måsdte forska dig fram till den plus att det tar tid att ladda om den efter ett skott.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men då blir det tråkigt...

kan spränga allla planeter innan rebbelerna fattar det.

Om man börjar på lägsta tech-level så tar det ändå ett tag innan det går att bygga dödsstjärnan. Bygger man stjärnan tar den oxå upp en planets produktionskapacitet under en väldigt lång tid, dvs kan inte bygga stora skepp istället. Jag spelade förresten som rebellerna i en galactic campaign och krossade imperiet innan de fått användning av nån death star... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tour

Rebellerna är bäst eftersom dom har mon calamari cruisers dvs skit stora skepp

Jag har inte ens sett dödsstjärnan än fast kan bero på att jag inte kört så mye.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som var lite konstigt var att när C3P0/R2D2 var på coruscant och spionerade så hade imperiet byggt death star, men när jag sen satte in nådastöten så var den inte kvar... synd för jag hade gärna skjutit ner den med red squadron! (och det hade blivit såå snygga filmclips) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...