Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Kan man förstöra alla planeter med dödstjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ja, bara du inte har mark trupper på någon tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 e det nån som redan har klarat ut det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 men då blir det tråkigt... kan spränga allla planeter innan rebbelerna fattar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 väldigt dåligt att förstöra planeter eftersom dom ger bonus grejer ochdomförsvinner om du förstör dom. Och om du ska kunna utplåna varenda planet så måste du sitta i ett par dagar eftersom du inte kan får dödsstjärnan direkt utan måsdte forska dig fram till den plus att det tar tid att ladda om den efter ett skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 men då blir det tråkigt... kan spränga allla planeter innan rebbelerna fattar det. Om man börjar på lägsta tech-level så tar det ändå ett tag innan det går att bygga dödsstjärnan. Bygger man stjärnan tar den oxå upp en planets produktionskapacitet under en väldigt lång tid, dvs kan inte bygga stora skepp istället. Jag spelade förresten som rebellerna i en galactic campaign och krossade imperiet innan de fått användning av nån death star... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Rebellerna är bäst eftersom dom har mon calamari cruisers dvs skit stora skepp Jag har inte ens sett dödsstjärnan än fast kan bero på att jag inte kört så mye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Det som var lite konstigt var att när C3P0/R2D2 var på coruscant och spionerade så hade imperiet byggt death star, men när jag sen satte in nådastöten så var den inte kvar... synd för jag hade gärna skjutit ner den med red squadron! (och det hade blivit såå snygga filmclips) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.