Gäst Youx Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 hur kommer man till ön när man fåt rätt id nummer och vad gör man där :?: :?: :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Fångar pokemon :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Man fångar inte bara pokemon utan man får Leichi Berry som man kan göra till Gold Poke block och det är den bästa blocken i spelet! Och om du ska det rätta id-numret måste du fånga så många pokemon som möjligt så det blir större chans så att du får det rätta numret! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 alla mina pokemon har samma id nummer förutom dom jag har bytt 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag känner ett profs om pokemon han sa att man måste fånga en pokemon med röda ögon. (han kommer köpa en link kabel åt mej) :1_15firing: :new_snipersmilie: :new_2gunsfiring_v1: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 med röda ögon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 undrar jag med!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja, med om man te.x möter en glom då kan han vara i olika färger då när man fångar en sån så får man rätt id nummer och då kan man komma till ön Tobias Ström Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Shining pokemon?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Finns dom överallt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 aa.men dem e jätte ovanliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg