Nafrali Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 aha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 så det är bara attt ha en glitterande pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag tror dom glitrar. för jag har aldrig möt nån :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag har sett metagross som shining pokemon.jag har inte möt den på spelet.men jag har sett den på internet.de glittrade och den var en annan färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 metagross kan man ju inte möta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
charlie Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag har fångat en konstig tentacull estälet för röda såna där konstiga runda saker på huvudet så har den konstig grön färg är det en sciny då eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag har inte mött en enda gång men hallå om man försöker fånga som många som går så händer ju inget för alla har samma ID-Nummer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 nä man ska ha en mif pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 hur ser en mif pokemon ut då :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag fånga en Lila wrumpy. b: Om man har en pokemon då har man t.ex. nr 26445 och fångar en till pokemon så får man 28642 eller nåt sånr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 det är inte id nummer utan ett numer man inte kan se och man får reda på om det är rätt gemon en man som är i huset längst ner åt höger i den flytande staden han står vid ett fönster och om han säger att han kan se mirage island kan man komma dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Vad för nummer då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg