Nain Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 vi är för snälla mot homosexualiteten det är sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Oj så dumt av mig,jag skrev en sak som jag redan har skrivit. Ja,det är sjukt.De står och säger dumma saker om Sverige när det finns en kille som tycker helt tvärtom än vad den andra gör..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 vad menar du med det där då? jag menar att vi inte borde acceptera homosexualitet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Strunt i vad jag sa ^__^' Kanske det,men varför får man inte vara homo?De får ju göra vad de vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Tillåt homo, men låt ingen lida för det (t. ex. adopterade barn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 varför ska homosexualitet tillåtas? det är inte rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Hahaha vilket särbarn Precis,jag blir sur pa freakar som han,vilken fucking buster. :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 visst är han helt störd men jag håller med om att homosexualitet är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 visst är han helt störd men jag håller med om att homosexualitet är fel Vadå "fel" ? Att mörda folk t.ex är fel, men att vara homosexuell? Det är väl inget man rår för? Inget fel med att vara homosexuell heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 jo man valde att bli homosexuell... och det är fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 jo man valde att bli homosexuell... och det är fel... Låt de göra vad de vill bara de inte stör allmänheten (t.ex. hångla på resturanger, äckla fol och så. Visst får man vara kär i någon med samma kön, me´n de borde inte vänta sig ett barn. Det är synd om barnet, han/hon kommer inte klara sig bra med två mammor/pappor, han/hon blir mobbad i skolan osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 ja det är synd om barnet... men att homosexualitet får visas på tv är fel det får folk att tro att det är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.