LuddE Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Vad tycker ni? Är mopeder för dyra? Är det onödigt att köpa nya mopeder? Ska moped max hastigheten ändras? Ska man få köra trimmat? Är eu kort onödiga? Varför gamla mopeder är bättre än nya eller tvärtom? Nån lag ni stör er på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Debatt? Nix. Däremot får tråden leva vidare i Allmänt. *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag tycker det går för sakta :P med 30 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Vad menar du med moped, Cross Båge Scooter Väspa ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 finns ju bara en typ av moppe, eller moppe klass 1 och sen klass 2 och klass 3 men, moppe är ju altid moppe och gamla är bätre än nya för dom nya är så äkligt fula, fast dom nya får gå fortare vilket är bätre, och sen finns ju det nya som bara får gå i 25 vilket är bara mobbat att ha för det är inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 jag tycker att de nya mopederna är snygga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Jaa mopeder är dyra... Jag tycker det är onödigt. Om man har syckel så kan man använda den. När man får ha moppe är det ju ändo inte läng tid kvar tills man ska ha körkort. Bort slösade pengar på moppe... Moped mah= 50km/h är lagomTrimmat borde man få köra så länge det inte ger några extra km/h, bara hästkrafter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jag tycker att de nya mopederna är snygga... Det tycker inte jag.....för om det kom ut en ny moppe tex en gul väspa tycker du att den är snygg då :blink: för att den är ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jag skulle inte villa köpa en kul vespa för att den är ny :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jag tycker att de nya mopederna är snygga... Nej.. jag menar såklart crossmopederna och Supermotard mopederna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jag tycker att du ska köpa en moppe om du vill ha en moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) EU-Scooter är de nya, kan igentligen inte kalla de mopeder. Riktiga Mopeder är gamla hederliga från 70, 80 & 90-talet. De finns inte att köpa i affär men det är, enligt mig, bättre att köra med. Själv äger man en Yamaha Yankee. Grymt fin och i bra skick också. Fick den för 5 000:- på blocket och fick också med mig reservdelar på köpet. Redigerat 4 September 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.