lundquist Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Ähh va f*n orka ha moppe ? E de inte lika bra o styrketräna sina ben i 190 o sen rasta alla mopeder med sin cykel ;) De e de jag gör jalla fall :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Err, tror inte att folk i din ålder får köra moppe xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 När man fyller 15 så förstår man vad det innebär att ha moped, frihet! Man kan köra var man vill. Det är lätt att säga innan man har åldern inne: Ähh moppe, vad ska jag med det till, det går väl lika bra med cykel osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Bra sagt Simpsons... Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det är bara dåligt att man inte får skjutsa någon på de äldre Mopederna. Bara EU-Mopeder som får göra sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 @Simpson Innan jag fyllde 15 så samlade jag ihop alla pengar för att köpa moppe men ändrade mig sen för jag tyckte det var onödigt. @Rowyn Det finns 30mopeder som man får rama på också.. bara dom är byggda efter -01 tror jag de e ska kolla upp de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 ska köpa moppe när jag är 15 (1 år kvar) Vill köra till handbolls träningarna själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 @Rowyn Det finns 30mopeder som man får rama på också.. bara dom är byggda efter -01 tror jag de e ska kolla upp de. Det är dock ett problem... 30 mopeder säljs inte mer i affärerna. Man måste ha sablar med tur att finna en moped som är från -01. Dessutom så är de från början av 2000-talet inte lika snygga som de från 70, 80 & 90-talet. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 man kan ju hitta en på blocket.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Jo det är sant... Men alla har sina smaker. ^.^ Köpte ju min också från blocket men en hederlig Yamaha, Panter eller Puch är det som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Yamaha, Honda, Puch, Zundapp mm = KVALITÉ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Det får väl bli till att bränna runt med Puch Nevada eller Dakota till våren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Har blivit en ägare av en Jawa-50 =) men måste fixa massa med den, annars går den fint och högljud är den också =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.