The Balrog Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Yamaha, Honda, Puch, Zundapp mm = KVALITÉ! Det är rätt. Äger själv en mt! Kanske ska byta upp mig te en Zndpp CS50.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Byta upp? haha, snarare byta ner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Argh, jag behöver lite hjälp med min puch montana! När jag gasar full gas så låter den konstigt och dör.. Men jag kan köra om jag inte har full gas, men det går ju inte så snabbt... Kommer det in för mycket soppa i förgasaren eller något? Kanske inte finns någon kunnig på en spelfusk sida, men är man desperat så är man! Ps: Den börjar funka om jag stoppar soppa flödet och kör ett tag, men sen när jag sätter på det igen och kör typ ner för en nerförsbacke och den typ går på högvarv(?) så blir den cp igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 kanske har skit i förgasaren, är det bara vid höga varv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 21 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Ja, bara i höga varv, och vi har rengjort förgasaren... den är skit ren ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 hmm, ja då vet jag inte vad det kan va.. kanske är fel på munstycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jag håller med dig Simpson. För om man inte har kört moppe så kan man inte säga att det inte är något att ha. Jag har kört moppe någon enstaka gång bara, men jag tycker det är onödigt och så är det kul att reta vännerna. Om man ska iväg o bada så tar de moppe (föhoppningsvis) och jag sycklar. Om jag sycklar i ett lungt tempo så blir de tvugna att köra sakta och så blir deras moppare slöa :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 haha, men tänk om de kör ifrån dig? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 men man vill ju att moppen ska se snygg ut, typ, man vill ju inte att den ska se vitrostig ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Argh, jag behöver lite hjälp med min puch montana! När jag gasar full gas så låter den konstigt och dör.. Men jag kan köra om jag inte har full gas, men det går ju inte så snabbt... Kommer det in för mycket soppa i förgasaren eller något? Kanske inte finns någon kunnig på en spelfusk sida, men är man desperat så är man! Ps: Den börjar funka om jag stoppar soppa flödet och kör ett tag, men sen när jag sätter på det igen och kör typ ner för en nerförsbacke och den typ går på högvarv(?) så blir den cp igen... Är det rätt fögge å cylinder på och är den trimmad? Om de inte är orginal grejer på eller om den är trimmad så ä de de som spökar. Jag hoppas verkligen inte att du har borrat föggen.Om du har gjort de så ä de bara att slänga skiten nu å skaffa en ny. Du kan testa med att sätta ett bränslefilter om du inte har gjort det redan annars kan du skaffa ett mindre munstycke.(Orginal ska de vara str:50 om jag inte har fel.) Jag hade engång samma fel med min dakke.Men de var bara för att jag hade slagit sönder bränslefiltret å kärde utan den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Har ni en hemsida där dom säljer reservdelar till en Jawa-50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.