Gäst 48893 Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Jag undrar vad man ska skriva när man anmäler ett inlägg. Ska man skriva regeln som inlägget bryter mot eller vadå? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 :blink: Tryck bara på anmäl knappen tror jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 :blink: Tryck bara på anmäl knappen tror jag? Nej, man är tvungen att skriva något också. 48893: Är det verkligen så svårt? Skriv bara vad han/hon gjort som är fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 (redigerat) Okej nu vet jag det :) Redigerat 26 Augusti 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 bra att veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 Skriv tex. -Onödigt inlägg- bara om det nu är det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Du trycker som sagt på Anmäla och skriver en motivering till anmälningen. Dvs ge en bra förklaring och inte bara "Hm" eller "Regelbrott", utan tala om vilken regel/regler inlägget bryter mot, så går det snabbare för oss att ta hand om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) eller skriv JAEVLA SPAMMER!!! om någon spammat ner ett forum :lol:! brukar jag göra. fast oftast skriver jag regeln och behövs det skriver jag en längre motivering, t.ex. om det är någon *glömt* ett serienummer kan man skriva att det i alla fall är snack om serienummer även om det kanske inte är det man i första hand tänker på är regelbrott. Redigerat 28 Augusti 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag brukar bara skriva 1.13 t.e.x Om det ej finns en sån regel,skriver jag bara vad det är för nåt t.e.x En sån där "Jag-kan-tråd" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Mina är anmälningar må vara sällsynta, men när jag väl anmäler så försöker jag göra det med lite stil, med lite humor, likaså tycker jag moderatorerna ska låsa det så oxå :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Vad skriver du då tex? :D det är ju smart......om det fungerar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Man kan ju bara skriva §1.2 heller nått :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg