Eric_H Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag har inte SSBM. Vad kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag har inte SSBM. Vad kostar det? 280kr sådär. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag har inte SSBM. Vad kostar det? Är det inte 199? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag har inte SSBM. Vad kostar det? Jo nått sånt. Det är i varje fall inte dyrt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Det är ju lättast att se på affären du köper spel vad det kostar där. Där jag köper kostar det 250 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 (redigerat) Det berors väl alldeles på var du köper det :visslar: Men räkna med 200-300 kronor, och då får du långvarigt nöje, tills du mognar, tro mig ;) (Och med mognar menar jag inte att det är omoget att spela SSBM, utan snarare att när man mognar för tv-spelsvärlden förstår man vart Nintendo är påväg, det hände mig. Om ni strävar emot ta det via PM och inte här) Redigerat 29 Augusti 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg