the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 jo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks! Håll dig till ämnet. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 jo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks! vad snacka du om? jag håller mig till ämnet kolla första in lägget du! <_< det ska bli coolt med en mortal combat spel till gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 jo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks! Han håller sej till ämnet. ämnet heter "super nytt gba spel vet ni....." Det här ämnet handlar inte bara om pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 jo jo men det nya figthing spelet mortal combat shaolin monks! Oj! Förlåt. :( Jag villade bort mig lite. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag tror du tänkte på mitt ämne i pokemon forumet. Det gör inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Fire emblem: The Sacred stones det verkar vara bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Alla spel som ni har räknat upp har verkat bra. Jag tänker inte starta en omröstning men om någon tycker detverkar kul så gärna för mej. eller jag kanske startar en omröstning. får se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Alla spel som ni har räknat upp har verkat bra. Jag tänker inte starta en omröstning men om någon tycker detverkar kul så gärna för mej. eller jag kanske startar en omröstning. får se. Gör det! Skulle vara kul! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Nja.....jag får se. jag hade tänkt göra det på ett annat ämne men kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) Jag startar en omröstning. Men jag behöver mera spel. Vet ni några nya spel? nu kan ni ta spel som kommit ut men som är nya. jag har redan köpt omröstnings kortet så skynda er. ni kan göra dubbelinlägg trippel inlägg osv bara ni skyndar er. Redigerat 4 September 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag gör en annan omröstning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Jag gör en annan omröstning Harry Potter och den flamande begaren kommer utt pc i November(antagligen samma dag som det pa Pc). :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg