Eric_H Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Att verkligen nintendo DS har sådana fantastiska möjligheter. Jag har läst att på yoshi touch & go så kan man rita moln och när man blåser (i verkligheten) så försvinner molnen. helt fantastkiskt. Men hur mycket kostar en nintendo DS. den borde kosta mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 1500 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Bra pris. Har du en själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 På elgiganten kostar den 1290 !! BILLIGT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Det var billigt!!! Japp jag har en DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag med! Och den ROKKAR! :D :cool: Jag ska köpa Nintendogs, Harvest moon ds och Animal crossing ds när dom kommer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Vad handlar harvest moon om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Vad handlar harvest moon om? Du är någon som har...vet inte riktigt än... sen får du arva(Eller nåt) en gård/farm/Blöh och du ska ta hand om den.Sen ska du skaffa fru och barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Animal Crossing DS blir nog skit bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Jag hoppas att det kommer något zelda spel till Nintendo DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jajemen Animal Crossing DS kommer tokäga! Men också Lost in blue, Mario Kart och Resident Evil Deadly Silence Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Harvest Moon handlar om att du får ärva en gård! När du får gården är den inte i toppskick, så du ska rusta upp gården vilket innebär, rensa bort ogräs, odla m.m. Du kan köpa djur att ha på din gård också. Dom måste du ta hand om för att dom ska gilla dej. Samtidigt som detta ska du flörta med en av stadens flickor/pojkar beror på vilket spel. Efter ett år kan du gifta dej med den pojken/flickan du tycker mest om!! Jag reckomenderar verkligen det här spelet! :D Längtar tills det kommer till DS :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg