Hoppa till innehåll

Att Verkligen


Eric_H

Rekommendera inlägg

Nja, när man jämför den med psp så är den egentligen ganska dyr...

Psp: Spelmaskin(skit bra grafik)+filmspelare+mp3 spelare+Internet surfande+Små grejer som t.ex ha en personlig bakgrunds bild,emulatorer m.m=2400:-

 

Ds:Spelmaskin(dålig grafik)+touchscreen+meningslös chat=1300:-

 

Bärbar filmspelare: Ca 2300:- Mp3 spelare: Ca 300:- , jahapp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nja, när man jämför den med psp så är den egentligen ganska dyr...

Psp: Spelmaskin(skit bra grafik)+filmspelare+mp3 spelare+Internet surfande+Små grejer som t.ex ha en personlig bakgrunds bild,emulatorer m.m=2400:-

 

Ds:Spelmaskin(dålig grafik)+touchscreen+meningslös chat=1300:-

 

Bärbar filmspelare: Ca 2300:- Mp3 spelare: Ca 300:- , jahapp

 

 

ja men snälla du!

I denna tråden snackar vi om DSets fantastiska spelarmöjligheter och inte om MP3 och UMD! De som köper DS köper den för att man vill spela BRA SPEL, inte titta på film och surfa... ;)

 

Men när vi nu ändå är inne på prisvärdighet så ska du veta att PSP innehåller alla multimedia funktioner av lägsta kvalité. Det är spelmaskinen som kostar runt 2000. Det övriga är ren crap som pressats ner till 800.

NDS kostar 1400 för spelmaskinen! Inget mer! Tänk på det nästa gång.

 

Och sen så tycker jag (eftersom du är ett uppblåst PSP fanboy) att du kan hålla dig till PSPs forum. Jag menar du skriver lite övarallt på DS trådar och trackar ner på alla spel som du inte vet ett skit om.

 

Ja det va de... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

ReZelda: Ja, och Nintendo fanboys finns det ju inte? :P

Har du ens rört vid en psp? För att alla jag känner + internet personer som har/testat ds och sen spelat psp tycker att pspn är bättre(men de kanske inte är värda/''smarta nog'' att avgöra sånt?), och sen att du tycker att spelen är bättre till ds är ju en smak sak ,eller hur?

 

Alla kanske inte tycker att ds är fantastisk?

 

Mp3 ,film och internet är ju bara plus ,eller hur? Jag tycker att de är värda 800:- om inte mer!

 

Sen att du säger att de är av lägsta kvalité visar ju bara hur lite du vet om den... Du har säkert aldrig petat eller ens sätt en psp i ''verkligheten''

 

Fast du har rätt, jag ska hålla mig till psp forumet, bara det att det finns så många trådar här om vilken av psp och ds som är bäst.. Och jag råkar bara älska att tjafsa/disskutera om just det!

 

Ja det va de.. :D

 

EDIT: lite pinsamma stavfel och sånt ;)

Redigerat av LuddE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha LuddE :lol: , och du tror att JAG och de ANDRA SOM HAR SPELAT DS bryr sig om vad du och dina "fantasy friends" tycker om PSP. Visst är PSP superbra, har jag sagt att DS är bättre? :blink: Själv så ska jag köpa PSP nu i höst och ser verkligen fram imot det. Det jag sa var att det var fel forum för dig att ge dig in i en fanboy diskusion.

 

Sen det där om lägsta kvalité på funktionerna var la kanske att överdriva, men nämn en UMD-läsare som är sämre. Det tråden handlade om var NINTENDO DS och dens spelmöjligheter, och eftersom det du tar upp här absolut inte handlar om ämnet kan du sluta läsa exakt NU. Om du inte har ångrat dig. ;)

 

Själv har jag aldrig varit så entusiastisk inför spelsläpp som till DS.

Tänk er själva Katami Damacy med Touch!

Strategispel som AoE och Slaget om Midgård!

Måla konstverk med Touch!

Verkligen gosa med en vovve!

 

Touch whereever you want säger jag.

 

PS. LuddE min lillebror har PSP. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

''och du tror att JAG och de ANDRA SOM HAR SPELAT DS bryr sig om vad du och dina "fantasy friends" tycker om PSP. ''

 

Eftersom du svarar på mina inlägg , ja..

 

Ps: Sista inlägget, om du nu inte tänker skriva nåt mer till mig...

 

 

haha du e ju komisk! :lol:

eller bara OTROLIGT trög. :huh:

 

Vad jag har sagt hela tiden! I alla mina inlägg är att jag svarar dig för du spammar denna tråden. Du skriver sånt du inte ska skriva, och låtsas vara subjektiv. Att du nu fortsätter läsa smälter inte direkt ner på att du tvivlar.

 

Jag bryr mig inte fem öre om vad du säger om NDS, som du säkert ha läst i de föregående inläggen. Jag bara stoppar dig från att låta pålitlig och säker, vilket man kunde få intrycket av först..

 

Så för sista gången, jag (vi?) bryr oss inte! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...