Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 man kan ju bara börja om, men ska jag köpa d nu lr vänta tills 2:an kommer ut? Vänta tills tvåan kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 alla rykten och resensioner jag hört om armada (2:an) är att det ska vara jätte bra men det lär dröja ett tag för inte ens gamespot.com vet nä det kommer ut!!! :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ska man köpa d spelet? Ja, det tycker jag attt du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 om ni vill veta alla release detta året till kuben så gå in på http://www.smoothartist.com/cube/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag tycker det är ganska kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 vet nån hur man klarar redeye kungen 3dje bossen :?: ja, du kan börja med att skjuta öpp en gallerbur.. Sen ska du göra så att Redeye Boss får elektricitet på sig när han gapar, tror jag. Sedan så ramlar han. Då ska du kasta en slags bomb--- Du ska ungefär kasta på han 4 gånger, skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 ska man ha 2:an ska man också ha 1:an tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 Köp det! det är s***bra! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Nja, vet inte vad man kan säga om StarFox längre. Ingen spelar ju typ det längre.... Det är ju de nya spelen som gäller.... Om du inte köpt det, så köp inte det nu heller, om du inte ska ha 2:an då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg