xpliT Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Hur trimmar man full addy t.ex? Jag vet att man måste vara member men sen då? Man kan inte trimma armor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 men vart får man tag på trimmad armor då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 monster droppar eller så får man på clue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 monster droppar eller så får man på clue De är bara från clues...inte monster dropps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 man kan hitta om man dödar ett mpnster som kalphite queen eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 lvl 1 clues kan droppas av kassa monster som typ e på lvl 2-30 och dom ger black trimm och black gold ibland lvl 2 clues kan droppas av ganska kassa monster som e på typ lvl 30-75 och dom kan ge addy trimm och gold lvl 3 clues kan droppas av de flesta svåra monster och drakar och kan ge rune trimm gold zammy sara guthix och gilded armour och massa andra bra saker... min bästa clue reward är detta: OBS:detta är från en enda clue Zammy plate gilded skirt rune plate guthix page 2(50k) rune pickaxe och cluen efter så fick jag zammy kite sara page 3(100k) och lite rune saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 En sak Viktor *host* *host* mycket bra skrivet bara en sak det där med 30-75 håller jag inte med Om (fattar att du inte menade exact) Den sämsta som droppar lvl 2 clues är guards lvl 21? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Som vanligt ska lilla Viktor med sitt köpta account skryta som vanligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 MEN FFS JAG HAR INTE KÖPT MIN ACCOUNT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megaman_x95 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 VAD f*n SNACKAR DU OM,HAN HAR INTE KÖPT SITT ACCOUNT,HAN HJÄLPTE MIG MED SPELET SEN HAN TYP VAR LVL 30,OCH DU SKA HÅLLA KÄFT FÖR DU VET INGET OM HONOM ELLER HANS TRÄNING :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 EXAKT SÅ STFU RAVIDAX! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg