Gäst Pcplayer Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 idag har jag lärt mig en mycket viktig sak: Att det var lika tråligt i skolan som igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Att blodpuddning och svarta soppan innehåller ungefär samma ingredinser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Att blodpuddning och svarta soppan innehåller ungefär samma ingredinser Lärde jag mej med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 jag lärde mig att politik är :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag lärde mig att skolan suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Jag lärde mig att skolan suger Det lär man sej ju varje dag... aja, lärde mej att det blir svårt att åka på klassresa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag har inte lärt mig ett skit.. för jag har inte vart i skolan i dag ;) hahahahahahah hahahhahahahhaha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Lärde mig att frisk luft kan gör under mot en förkylning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 lärde mig att prylar i skolan försvinner utan nån anledning... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Åhå, har upptäckt flera bra sidor hos mig i gympan :P Inte visste jag att jag kunde göra såna saker! Att man blir utskattad om man jobbar övertid en timme frivilligt efter skolan :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Jag har nu lärt mig en hel del mer om Andra Världskriget utav hjälp av min lärare. Bland annat har jag fått en bredare kunskap om Musik på sista tiden ^^ Vi har så att säga en liten föreställning där vi alla Nior ska spela upp en sång som vi själva har skrivit. Vi är i grupper och spelar alla upp dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag har lärt mig att människan hör mellan frekvens 20 - 20000 Hz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.