Rallypacker Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Hur man svarvar en konisk metallbit med hjälp av svar och snabbstålsverktyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Vi lärde oss att inte sparka snö i ansiktet på andra och att inte brottas i en frusen sandlåda täckt med snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Lärde mig lite om skiftesreformerna i Sverige under historielektionen och så lärde jag mig att vinna en fotbollsmatch på idrottstimmen med 11-2 (mitt lag vann alltså den matchen). Det var typ allt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Att Van Gogh heter Van Cock på engelska... xD (Min kompis hittade på det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) Att jag har fått släng av vanvettighet för jag har mitt första Nationella Prov imorgon. *DOH!* Klaustrofobi! (Gillar det ordet... Vet inte varför). Shit. Hoppas nu allt bara löser sig och jag får slappa. -.-' Ganon20000: Det kan jag redan nu säga... Det är felaktigt. Redigerat 6 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag lärde mig inte så mycket idag förutom lite om etik i religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 jag lärde mig att gräsklippare på engelska inte heter grasscutter (skrev det på ett prov vi hade). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Jag har lärt mig en tysk text någorlunda bra, vi har läxa på den texten tills på torsdag. Lite grammatik har jag fått in i huvudet också det läxa till på torsdag. Har lärt mig en del av Wolfang Amadeus Mozarts liv på musiklektionen. Redigerat 8 Februari 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Att Van Gogh heter Van Cock på engelska... xD (Min kompis hittade på det) Jo,det vet jag redan,men det var ett kul skämt. Idag lärde jag mig att det finns 220 v i ett vanligt elutag i hemmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Har inte lär mig så mycket i dag, lite repetitioner på matten bara. Har i och för sig tagit reda på lite fakta om Ub313 den 10:e planeten i solsystemet för att vi har ett arbete om det i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Heter den Ub313??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag har inte lärt mig något speciellt i skolan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.