Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 201
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Lärde mig lite om skiftesreformerna i Sverige under historielektionen och så lärde jag mig att vinna en fotbollsmatch på idrottstimmen med 11-2 (mitt lag vann alltså den matchen). Det var typ allt. :P

Skrivet (redigerat)

Att jag har fått släng av vanvettighet för jag har mitt första Nationella Prov imorgon. *DOH!*

Klaustrofobi! (Gillar det ordet... Vet inte varför). Shit. Hoppas nu allt bara löser sig och jag får slappa. -.-'

Ganon20000: Det kan jag redan nu säga... Det är felaktigt.

Redigerat av Rowyn
Skrivet

jag lärde mig att gräsklippare på engelska inte heter grasscutter (skrev det på ett prov vi hade).

Skrivet (redigerat)

Jag har lärt mig en tysk text någorlunda bra, vi har läxa på den texten tills på torsdag. Lite grammatik har jag fått in i huvudet också det läxa till på torsdag. Har lärt mig en del av Wolfang Amadeus Mozarts liv på musiklektionen.

Redigerat av Presentation
Skrivet

Att Van Gogh heter Van Cock på engelska... xD

(Min kompis hittade på det)

Jo,det vet jag redan,men det var ett kul skämt. Idag lärde jag mig att det finns 220 v i ett vanligt elutag i hemmet.

Skrivet

Har inte lär mig så mycket i dag, lite repetitioner på matten bara. Har i och för sig tagit reda på lite fakta om Ub313 den 10:e planeten i solsystemet för att vi har ett arbete om det i skolan.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...