Gäst Soffan Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 A4L: Ja... Några av oss använder oss av känslor och förståelse med andra människor. Och några är bara allmänt dumma i huvudet. Jag har inte skola just nu, Praoar i två veckor men lär mig speciellt mycket om spel och diskuterar om spel och sådant. (Jobbar på EbGames. Brukar prata med kunderna om spel och sådant. Mycket trevligt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Hmm, lärt nåt viktigt, hmm låt mig tänka... nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Lärt mig att man inte ska gå vilse :o Fick snabbt kunskapen efter att irrat runt i över en timme i södra Stockholms skog och stad... En ställe jag är obekant med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 att det kan bli över 40:st mål i en fotbollsmatch som spelas mindre än 60min. (även att det gör ont att möta en rutinerad back :rambo: i sitt eget försvar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Jag lärde mig igår att jag är bäst i att rita :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Legendary_Lukas: ;) Igår fick jag inte ut mkt utav skoldagen.. (Tror jag?). En oerhört vimsig engelskalektion och en supertröttsam SO-lektion tog slut på mig. Idag får jag spetsa öronen, trots att jag har två idrottslektioner :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) @ Skåningen '>_> Jag lärde mig om funkionen om NAND-och NOR-grindarna på digitaltekniken och hur man [b]dividerar bråk på matten[/b]. Sen var det inte så mkt mer lärorikt man hade idag. ;P Grundkurs i 7:an man lär sig det. Aja, idag lärde jag mig lite snabbt om Ohms lag: http://www.lundberg-lagerstedt.se/ohm/omega1b.gif U = I*R R = U/I I = U/R P=I^2*R R = resistans I = Ström U = Spänning P = Effekt Redigerat 14 September 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Idag lärde jag mej att göra soppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Att tonfisk är framtiden, även fast jag aldrig skulle tänka mig att äta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Att tonfisk är framtiden, även fast jag aldrig skulle tänka mig att äta det. Att det faktiskt går att lära Mem något ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Lärde mig att man inte ska gå på vad som helst ;) En kompis gav mig en kulspetspenna, trodde jag, och jag skulle använda den och tryckte den där knappen högst uppe för att man ska kunna skriva med den, och fick jätteont elchock i tummen... Skrattade och tryckte med den andra tummen och fick åter elchock. Kompisen skrattade och undrade om jag kunde hålla ner knappen. Tryckte på den med pekfingret men det var omöjligt att hålla ner den. Testade igen med det andra pekfingret, men nåja, nu vet jag att strömmen gör så att musklerna inte lyder hjärnan utan regerar själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Jag lärde mig att energi kanvarken skapas lr förstöras bara omvanlas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.