Guggo Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 att tid är rörelse att svenskan var såå nära på att bli ett världs språk *visar ett pyttelitet avstånd mellan fingrarna* 5 nya verbformer i franska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 att tid är rörelse Detta var vad relativitetsteorin gick ut på som Einstein funderade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 :evil: Aah, den där Einsteins teori, jag har försökt förklara det för mina kompisar men de fattar nada!!! Brukar läsa alla skolböcker för att få en bra uppfattning om ämnet (utom möjligen matteboken). Läste hela fysikboken och hajjade den där med Einstein. Jaha, idag har jag lärt mig allt som finns att lära om räkor. Jaa, NO-läraren är mycket sträng och berättar mycket onödiga fakta om djuret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Idag var min sämsta dag i skolan på 8 år. Seriöst. Jag har inte lärt mig nånting. :huh: Mådde skit hela dagen, svintrött, svettig, hungrig. Allt. Huvudvärk, hosta, förkyld, rubbet - sen var mitt sociala tillstånd till en person inte så bra det heller, vilket gjorde mig arg, tjurig och osocial. Då är det inte lätt att gå i skolan, inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Okej, idag är söndag, men jag lärde mig en mycket bra sak: Man ska inte ta med för många smilen i texten :angry: Jag menar båda i fuska.se och i det verkliga livet, där jag klottrade ner smilen efter varenda mening i en uppgift jag skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 (redigerat) Ooops sorry -- trodde inte att mitt senaste inlägget var skickad! Redigerat 18 September 2005 av The heroin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Att carl-fredrik faktiskt kan vinna i slav och president :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Äntligen får man veta hur man spelar Baseball på gympan :) Har längre undrat hur reglerna var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 LOL allihop Själv jag lärde mig att göra pastasallad i hemkunskap. Buu! Kan den nya läraren inte bättre? Förra gången fick vi göra chokladmuffins som lågstadiet (eller möjligen mellan också). Och så lärde jag mig vad skillnaden mellan The United Kingdom, The Great Britain, The British Isles och England var :) Mycket, mycket nyttigt. Men den där med England är väl onödigt. Man vet ju redan vad England är för något. vaa?? vad e england för nått?? :P Men... allvarligt.. så tror jag faktiskt... men e inte helt säker, på att jag lär mej något i skolan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Du har ju lärt dig att skriva... Räkna 10+10... Självklart lär man sig något i skolan och på Lunarstor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Idag har jag lärt mig att mjöl kan brinna :P Vi gjorde "eld kastare" på NO'n med hjälp av lite mjöl och en brännare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Jag har lärt mej spela Treos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.