BornInBarcelona Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 har lärt mig att laga köttfärs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Idag lärde jag mig klockan på matten :/ Läraren är lite skum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Idag lärde jag mig att hur det var att se hur det var att vara i årskurs 6 i vuxens ögon. Vi var ganska oseriösa och fåniga på den tiden >.<' Hade studiedag idag och bestämde mig för att sticka till min gamla klass och träffa dem. (Dock bara lärarna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Att det lönar sig att göra hemarbete hemma och inte i skolan, att jag inte passar med att ha 5 stycken toffsar i håret, och återigen, som alla andra tråkiga onsdagar, att engelskalektioner kan suga rejält hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Att det lönar sig att göra hemarbete hemma och inte i skolan, att jag inte passar med att ha 5 stycken toffsar i håret, och återigen, som alla andra tråkiga onsdagar, att engelskalektioner kan suga rejält hårt. Det där med tofsar känner jag igen, ja. 50 brudar som hoppar på och vill stoppa in de där djävulsredskapen i håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Jag lärde mig att inte göra all-in när man inte har något på hand så ens kompis vinner allt på ett par i 2or Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Poker i skolan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 rast? har lärt mej att om karl XII samt källkritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 rast? har lärt mej att om karl XII samt källkritik Källkritik är helt sjukt uttråkande :P.. Få se nu, jag har lärt mig att det faktiskt går att börja på bilduppgiften sista dagen och ändå hinna :). Fast apa inte efter mig! Gå i skolan ordentligt barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Jupp jupp tro det eller ej, men på engelskan fick vi skriva ordet "with" 20 ggr för att en stavat fel på det ordet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Jupp jupp tro det eller ej, men på engelskan fick vi skriva ordet "with" 20 ggr för att en stavat fel på det ordet :) Allvar ;) Det är ju Designåret 2005... Lärde mig att man inte ska göra en telefonkatalogsomslag för färgglatt :angry: Får man inte rita hur man vill! Inte får man ens måla färger. Jaja, kosta mycket att trycka färg kan man förstå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.