Dennan Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 jag kommer att köpa ape escape vad kommer ni att köpa?? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Skulle gärna vilja köpa en!! Men den e ju så dyr :( 2500kr e rätt mykket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jag önskar alla som köpte PSP, Spela lyckligt :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Synd att jag inte kan vara lika glada som ni på releasen, men sånt får man ta när man har importerat den från USA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Ska köpa en imorgon :) på Onn off Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Kanske ska köpa ett Om man lämmnar in 10 spel får man köpa det för 1200 kr Annars kostar det 2600 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 att lämna in spel är onödigt, Typ alla spel har man köpt för 599 kr så blir det bara 1400 kr rabatt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Fatosh: kanske det ,men vad gör de för nytta att ligga hemma och damma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Spel som man aldrig spelar kan man ju ta. Ska köpa ett PSP eller önska det i julklapp. Ska ha Tony hawks underground 2 remix , och kanske Metal gear Ac!d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Jag hade också köpt PSP om den inte var så dyr <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Psp e inte skön å hålla i så jag ska inte köpa någon utan spara till ps3 istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Okej, det finns ett psp forum.. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg