Manga Master Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Kan ni några jag kan ett. Jag vet hur man gör så att man blir odödlig på pipe plaza ballon battle. Fusket gör: Man förlorar inga ballonger när man blir träffad av skal och lite annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 du får gärna säga hur man gör fuskat åsså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 det skulle vara kul om du sa vad fusket va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 MEN VAD SKA MAN HA DET FUSKET TILL! DET ÄR JU ONÖDIGT! OCH TRÅKIGT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Finns det fusk till Mario Kart Double Dash?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 MEN VAD SKA MAN HA DET FUSKET TILL! DET ÄR JU ONÖDIGT! OCH TRÅKIGT! undrar jag med på baloon battle ska man köra mot varandra och den som är bäst vinner ju på ärligt vis inte på att fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det är inte riktigt ett fusk utan typ ett trick. Om du ställer dig framför ett rör på baloon battle på pipe plaze och nån skuter dig med ett skal och du flyger in i röret så förlorar du inga ballonger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Men det är ju ändå lönt det kanske första gången är det kanske lite roligt att skoja med sina kompisar men om man börjar göra det hela tiden sä blir det ju skit tråkigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 kan också en sak som är för j*vla oskyst när man kommer ut från ett rör så ska man lägge ett uppånervänt fråge teccek lr når som ligger still precis där man landar nästa gån någon kommer ut BOM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 mk:dd är inget spel för fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ja det fusket kände jag till redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det finns ganska många genvägar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg