MahL Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Så här är det att vårt bredband som vi har eller det är inte ett riktigt utan det är ett ADSL som vi har köpt av Spray, men igår och idag så har det slagit av sig själv när man är på internet och är det någon som vet vad det kan bero på för att vår telefon funkade inte igår som om det kanske kan ha berott på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Så här är det att vårt bredband som vi har eller det är inte ett riktigt utan det är ett ADSL som vi har köpt av Spray, men igår och idag så har det slagit av sig själv när man är på internet och är det någon som vet vad det kan bero på för att vår telefon funkade inte igår som om det kanske kan ha berott på det? Deet ör det med telefonen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Så här är det att vårt bredband som vi har eller det är inte ett riktigt utan det är ett ADSL som vi har köpt av Spray, men igår och idag så har det slagit av sig själv när man är på internet och är det någon som vet vad det kan bero på för att vår telefon funkade inte igår som om det kanske kan ha berott på det? Deet ör det med telefonen tror jag jo jag tror det jag med nu för att iadg så gjorde det bara så på morgonen och då funkade inte telefonen, men nu gör den det och nu stänger det inte av sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Ja, samma problem har jag här att modemet bara stängs av, men det beror något på telefonen (jacket typ). Vet inte hur man fixar sånt, orkar inte fråga sådana som kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mitt hade ett annat problem fixade det idag med ett nytt nätverkskort! :D mitt modem fick ingen kontakt med telestationen sen installera jag ett nytt nätverkskort och då funka det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
proem Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Fel på det???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Så här är det att jag behöver ingen mer hjäkp för att nu funkar allt som det ska och det som var problemet var att det var något knas med telefonledningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Så här är det att vårt bredband som vi har eller det är inte ett riktigt utan det är ett ADSL som vi har köpt av Spray, men igår och idag så har det slagit av sig själv när man är på internet och är det någon som vet vad det kan bero på för att vår telefon funkade inte igår som om det kanske kan ha berott på det? Det har hänt mig med men det fixar sig efter nåra dagar... PS: Om du har samma abonnemang på TV och TVN e lite suddig så e det företaget som du har ditt bredband ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Det vanligaste problemet är ett glapp i F2 filtrett som sitter brevid den gröna B sladden i Jacket. Ett nytt filter kostar runt 40-50kr så det är inte så dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 boom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 samma med mitt men vi köpte nytt modem ( = Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.