joelnilsson Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jag har klarat mig ut ur brunnen där man får lens of truth vad gör jag sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Spela sången du fick att Sheik då kommer du till Shadow temple just utanför Sen ska du täna ganska många Facklor andvänd då Eld stenen, den som gör att det blir en eld boll över dig annars kan du sjuta med eld pilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Det är nog väldigt svårt att bara skuta med eldpilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Jo jag vet men när jag klarade ut det för första gånmgen gjorde jag det :P Då borde jag varit väldigt snabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Men så löjligt att använda Fire Arrows! :P Använd bara Din's Fire så är den saken ur världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 ´Glöm inte att man måste klara Water temple för att få sången av Sheik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joelnilsson Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 vart får man den där eld bollen ni pratade om? sitter den i taket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Nej Nej. Gå till hyrule castle. Öpna gallret där. gå framåt tills du ser en sten. spräng den med en bomb och kryp in i hålet bakom den. Nu är du hos en fe. ställ dej på triforce bilden där och spela zelda,s lullaby. nu kommer en stor fe som ger dej den där "eldbollen" som kallas din,s fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joelnilsson Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 ok ska man va liten elr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Japp man ska vara liten. Det finns oxå Nayru's Love och Faroe's wind. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 och naryous finns utanför spirit temple och faroes finns utalför lord jabu jabu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joelnilsson Skrivet 15 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 nu är jag inne i shadow tempel och har fastnat kan nån ge mig en guide eller tipsa om en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg