Gun Guy Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Var i shadow temple är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joelnilsson Skrivet 15 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 det är som två liemän som snurrar runt sen om man går in i ett hörn så är det ett osynligt hål i marken om man hoppar ner i det kommer man typ till en gallerbur och utanför den finns det en båt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 (redigerat) Okej men dit vid båten ska du sist till i templet. Tror det finns en guide till OoT på svenska på här Redigerat 15 September 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joelnilsson Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 va ska man göra då? vart finns det en guide? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joelnilsson Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 va ska man göra då? vart finns det en guide? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Tryck på Här på mitt föra inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joelnilsson Skrivet 29 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 tack nu har jag klarat shadow tempel men vad gör jag nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 (redigerat) Du ska gå till öknen. tryck här och sök efter en svensk guide till ocarina of time. Redigerat 29 September 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joelnilsson Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ok tack jag har klarat hela spirit tempel nu Men jag har fastnat i ganons castel. ps.shadow rummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Vad är shadow rummet nu igen? Tryck på min länk och gör som jag sa så står det nog hur du ska göra. Sök på zelda. ta ocarina of time. tryck på FAQ. blädra nedåt så står det walktrough(swedish). tryck där och läs vad du ska göra. det är på svenska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 annars skut en eldpil på facklan så kommer det ''iskuber'' som du kan springa på fast dem förvinner efter ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg