Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 jaha vad kul för dem då... men vad tjänar vi på det? vi behöver ett bra bränsle och bensin är det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 (redigerat) Din moppe måste vara ganska ny eftersom den tycks vara viktigare än livet på jorden... Redigerat 5 Oktober 2005 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 varför skulle jag bry mig om livet på jorden? jag lever inte ens när allt hemskt händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 varför skulle jag bry mig om livet på jorden? jag lever inte ens när allt hemskt händer... Om alla hade den inställningen så kommer inte människan finnas så länge till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 och? hur påverkar det dig? ni kommer ändå inte leva när mänskligheten dör ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Det påverkar inte mig men jag är inte så egoistisk att jag bara tänker på mitt liv utan andra människors och om jag får barn vill jag att dom oxå ska få ett bra liv och deras barn osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Dem som tycker att man ska höja priset har minst 10 skruvar lösa, Tänk efter när ni kanske skaffat en bil. Så ligger priset på kanske 2 euro liter(Om det blir euro). Då skulle ni inte tycka det skulle va så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 exakt, priset ska sänkas rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Höj priset till 20 kr/l för SAMTLIGA fossila bränslen. Miljöbränslen skall man kunna tanka för sisådär 8 kr/l. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 sänk priset till 5 kr/l på bensin och disel... miljöbränslen ska man inte ens använda, de är inte lika effektiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Och om du återvänder till verkligheten och upptäcker att miljöbränslen är billigare och NÄSTAN lika effektiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 nästan är inte bra nog, jag har ett uttryck: Bara det bästa är bra. jag kommer aldrig tanka miljö vänligt eller använda miljö märkta produkter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.