nebbig Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Nähä, gör inte det då. Precis som när man vägrade äta upp maten på dagis av ren princip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 varför ska man vara miljö vänlig... det låter så otroligt töntigt... tänk aldrig på miljön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Men då så. Då blir det ju jättebilligt. Tanka råolja, så slipper du bensinpriset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 nej, bensin är det ända som gäller... men jag förstår fortfarande inte hur du tänker... varför betala mycket när man kan betala lite, det är så det ska va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Det kostar bara 9 KR/ L där jag bor, Det är den billigaste bensinen i hela Sverige. Redigerat 15 Oktober 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 hos mig kostar det 12 och det är fruktansvärt, det måste bara bli billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Man blir låst når bensinen är dyr!! Man måste cykla överallt. (annars tar jag moppen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Allt förstörs med dyr bensin. Jag har aldrig kört så lite moppe som nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 varför ska man vara miljö vänlig... det låter så otroligt töntigt... tänk aldrig på miljön varför skall man vara miljövänlig ? hmm, för att slippa dö ? om ett paket köttbullar har miljömärke och smakar lika dant som de utan, men är billigare, vad köper du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag köper ALDRIG miljögrejer... jag litar inte på det och så vill jag trotsa miljömärken så de kanske läggs ner... kommer aldrig tänka miljövänligt... så är det i vår familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ni kanske vill på skynda domedagen så ni kan komma till h*lvetet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Orka med att tänka på miljön tills man dör >_>. Ha kul och strunta i miljön, bensin är ett viktigt drivmedel man behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.