kevinhö Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 vet nån vart man kan hitta staff pass. jag har letat länge och min taomon e inte så bra mot metal. och datamon sägeryou need staff pass to open the basement gate! sen då vart finns staff pass?.snälla svara. Mina digimon e renamon 32 kyubimon 22 stingmon 7 taomon 88. agumon 20 greymon 60 growlmon 1 metalgreymon 2. monmon 22 hookmon 33 exveemon 8 armormon 7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 vet nån vart man kan hitta staff pass. jag har letat länge och min taomon e inte så bra mot metal. och datamon sägeryou need staff pass to open the basement gate! sen då vart finns staff pass?.snälla svara. Mina digimon e renamon 32 kyubimon 22 stingmon 7 taomon 88. agumon 20 greymon 60 growlmon 1 metalgreymon 2. monmon 22 hookmon 33 exveemon 8 armormon 7. gå tillbaka till Lucky Mouses gömställe. Sen ska du till underground lake och snacka med Kieth och Nick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) vart liger undergrond lake i south sector vet jag men vart där? Redigerat 4 September 2005 av kevinhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 vart liger undergrond lake i south sector vet jag men vart där? gå till rummet där susako leader är, gå förbi henne och Renamon så ser du några trappor gå ner och sen gå ut ur dörren som kommer. Sen ska du ända ner och ta Submarimon. sen kommer du fram! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) det heter suzaku ug lake. alltså (suzaku) underground lake. men du kunde ha sakt det riktiga namnet. Redigerat 4 September 2005 av kevinhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 det heter suzaku ug lake. alltså (suzaku) underground lake. men du kunde ha sakt det riktiga namnet. jag glömde vad det hete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 vad gör man efter man har vunnit över game master? på reklam står det att man ska till ether djungel och prata med en tjej men det finns ingen tjej i ether djungle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 vad gör man efter man har vunnit över game master? på reklam står det att man ska till ether djungel och prata med en tjej men det finns ingen tjej i ether djungle. gå till byakko city nu finns inte the A.O.A där längre gå rakt fram till det ställe du har blivit fången och prata med generalen så säger han att det var bulbmon som grävde dom till asuka city! sen gå till suzaku och det blir en jordbävning prata med patamon i suzaku hall så säger han att du ska till ether jungle. prata med en flicka där hon säger att ledaren har gått till catacomben gå dit och prata med ledaren det blir en jordbävning till! gå till där jordbävningen var vipps så e du i bug maze! ( spara före du går till bug maze för digimonen där e starka! det finns en osynlig stege i bug maze!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 8 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 vart e catacomben? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 vart e catacomben? ijungle shrine där du klara zambamon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 11 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 (redigerat) vad ska man gö efter man har fått digi egg of know ledge?när jag e nere i jorden så hittar jag typ alldrig upp varför? Redigerat 13 September 2005 av kevinhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 vad ska man gö efter man har fått digi egg of know ledge?när jag e nere vid nere i jorden så hittar jag typ aldrig upp varför? fråga digimonen där nere om vägen, vill du upp, så ska du gå dit det lyser (där det kommer upp en pil uppåt från Digmon) :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg