kevinhö Skrivet 13 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 mj070 varför svara inte du på den andra frågan?jag uprepar vad ska man gö efter man har fått digi egg of know ledge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 mj070 varför svara inte du på den andra frågan?jag uprepar vad ska man gö efter man har fått digi egg of know ledge? jag svarade kanske på den andra! :angry: men man ska till asuka sectors plug cape och gå ner i hålet uppe på klippan (tror det var det, minns inte riktigt), sedan frågar du bara digimonen där nere om vägen så kommer du snart till north sector! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 15 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 vad ska ja gö i north sektor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 (redigerat) vad ska ja gö i north sektor? du ska klara gymledaren i genbu city (lite svårt att hitta) sedan ska du till (minns inte vad det heter, men metaletemon finns där) och där finns en gång som leder till olika banor...i isbanan ska du teleportera dig fram till Ice Witch och besegra hennes digimon (metalseadramon, eller mega, frigimon och mammutmon), i nästa bana ska du ta dig fram till Fire knight, där kommer du att trampa på minor som får ner alla dina digimons hp till 1! :( så ta med många super-och power charges, besegra hans digimon (meramon, bluemeramon och skullmeramon), i nästa bana ska du ta dig fram till Dark Knight. när du kliver ner för trappstegen på den här banan, kommer ljuset att släckas, så du får famla dig fram i mörkret...se bara till att du INTE kliver på teleporterplattorna, då får du börja om...men du kommer att hitta knappar som tänder lyset igen, men bara när du står på dem, men när du väl kommer fram till Dark Knight så behöver du bara besegra hans digimon (devidramon, kimeramon och vilemon)...sedan kommer du fram till ett ställe där du kommer teleporteras till en militärbas i den riktiga världen, där du ska slå på olika kontroller för att hindra vemmon att bli till destromon! hittar du inte alla kontakter så gör det ingenting, för även om du hade gjort det skulle ändå vemmon blivit till destromon...sedan minns jag inte mer :gitarr: Redigerat 15 September 2005 av mj070 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 vad ska ja gö i north sektor? asså måste man förklara varge lilla detalj för dig spela själv litte för Guds skull! asså hur kan ett spel vara roligt när man inre gör en ända sak själv????????? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg