Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

verkligen bra av dej att klara wind waker. Det är säkilt svårt att klara den första delen av puppet ganon.

Hade man inte kunnat tagit sig upp vid dem där facklorna hade den sista delen varit väldigt svår... Först trodde jag bara han åkte runt i vattnet...
Skrivet

Det där med Puppet ganon och Ganon var ju lätt.

Ganon var lättast.

Ja, man visste ju iaf hur man skulle spöa honom... Blev däremot Game Over 1 gång bara för Zelda skjöt Ljuspilarna på mig 100 gånger..... Ingen boss var egentligen så jättelätt(om vi inte räknar med den i Earth Temple) Man får klura som bara den på bossarna... har man lite liv blir det svårare också..,..

Hur många hjärtan kan man ha totalt? 20? Jag hade iaf 15 ½....

Skrivet

Jag hade 12 hjärtan och 1 fe. Jag har 3 burkar sammanlagt, jag kunde tagit 3 feér men det skulle blivit lätt då.

Bossen i Earth temple är ju rolig att möta för han är så lätt, men du har lite rätt i att han var klurrig för att det var int så lätt att komma på lösningen.

Skrivet (redigerat)

Jag hade 12 hjärtan och 1 fe. Jag har 3 burkar sammanlagt, jag kunde tagit 3 feér men det skulle blivit lätt då.

Bossen i Earth temple är ju rolig att möta för han är så lätt, men du har lite rätt i att han var klurrig för att det var int så lätt att komma på lösningen.

jag slängde ju en hookshot på tungan på bossen i Wind Temple, men jag måste ha gjort nån liten miss.... Så jag räknade bort det alternativet....

Jag tog 6 fe´er ja...Earth Temple-bossen var obeskrivligt lätt att komma på hur man skulle göra... Fast en miss gjorde jag iaf... När jag hade gjort det där med ljuset stod jag och slog med svärdet istället för att kasta honom...

Redigerat av Petey Piranha
  • Skapa ny...