saeviz Skrivet 3 September 2005 Rapport Skrivet 3 September 2005 Jag är inne i Ganons Tower och har nyss kastat boomerangen på diamanterna så att båten kommer in i slottet, sen har jag gått tillbaka in till det andra rummet och hoppat ner i hålet, och då får man möta Phantom ganon, och när man besegrar honom så faller ju svärdet ner och pekar på den dörr man ska gå in genom, och inne i det rummet finns det några fiender, men när man dödat dom så kommer man tillbaka till samma Phantom Ganon, jag har gjort samma sak hur länge som helst, men det händer inget. Vad ska man göra?
Gun Guy Skrivet 3 September 2005 Rapport Skrivet 3 September 2005 Fantom ganon ska komma därekt efter Fantom ganon. Det måste vara något fel. Men när du hållit på länge kommer du få Ljuspilen.
saeviz Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Skrivet 3 September 2005 Fantom ganon ska komma därekt efter Fantom ganon. Det måste vara något fel. Men när du hållit på länge kommer du få Ljuspilen. Nej, man kommer tillbaka till samma rum hela tiden med en massa fiender i, det händer ingenting. Svärdet pekar på samma dörr hela tiden.
Lander Skrivet 3 September 2005 Rapport Skrivet 3 September 2005 Jag klarade det idag, jag följde bara efter dörren åt det hållet där svärdet fall. tillslut klarade jag det
Skinnpytte Skrivet 3 September 2005 Rapport Skrivet 3 September 2005 Det ska ju gå, gå där svärdet pekar. Och det är inte samma rum det är olika rum men dom ser lika danna ut. Till slut kommer man ju till ett rum som är runt och där får man Ljus pilen. Konstigt att du aldrig kommer dit :blink:
saeviz Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Skrivet 3 September 2005 Det ska ju gå, gå där svärdet pekar. Och det är inte samma rum det är olika rum men dom ser lika danna ut. Till slut kommer man ju till ett rum som är runt och där får man Ljus pilen. Konstigt att du aldrig kommer dit :blink: Jag klarade det nyss och klarade spelet, felet var att jag gick åt det hålet dit spetsen på svärdet pekade åt, alltså åt motsatt riktning.
Rekommendera inlägg