den store Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 hej är nitendo ds bättre en gamboy sp <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hehe, självklart! Touchsscreen och andra nya funktioner gör den mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Det är en smakfråga! Man kan inte bara säga att nåt ÄR bättre. Men jag tycker att Nintendo DS är mycket bättre! SP är gammalt... Dessutom finns det två skärmar, pekkänslig skärm med pekpenna till, mikrofon till Nintendo DS, det finns det inte till SP... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 3 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 tack så mycket för att ni svarade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hehe... Varsego'! :) /Love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 dessutom, ds kan ju också spela gba spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Enligt mig så ÄR ds bättre, .Men ds är bättre i prestanda och dyl, Sen är det vell en fråga om vad man tycker om utseendet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkrevanger Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Det beror ju på hur man tänker ;) I kvalitet så är DS mkt bättre :) Men det är ju priset som gör skillnaden ibland :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Gba sp har ju många fler spel.... Och det är ju visst ganska viktigt enligt många.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Men den där pennan kan väl repa ena skärmen? Men det går väl att fixa har jag läst någonstans. Det hade något med mobil att göra med kommer jag ihåg. hehe. Men annars så har nog DS bättre kvalite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Den har inte repat min skärm fast det känns som den gör det närsomhelst. + Jag har kommit på hur man ska hålla den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Jag har fått en liten repa :unsure: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg