Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 329 I EBGAME TADITION FAST COLLESUM KOMMER VARA BÄTTRE HAR FÖRHANDSBOKAT DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det kanske jag också ska göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag tror att man kan gå runt och utforska olika platser i spelen och typ intervjua folk :P men det verkar bra så jag ska nog köpa det. Jag tror att pokemon colloseum kommer vara bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag såg nåt i nån affär eler nåt..där klickade Pikachu då på en kanal då kom det fram såna här nervecklingen av dem som kan kyssas så dem andra somnar..och den dansade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) Tror jag köper Pokemon channel och pokemon colloseum ;) Redigerat 4 April 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 det verkar coolt kanske ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Ska man köpa båda? JAA Men hälst pokemon colloseum för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Det låter som sims förutom att man ska hitta filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 The sims??? Nej helt anorlunda :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Hurdå menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (redigerat) ändrat)) Redigerat 5 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag fattar inte att det kommer pokemon spel dem e ju så meningslöst dåliga! det e väl bara små barn som spelar dem!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg