snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 jag har några spel men orkar inte räkna upp dem nu så vill ni veta kolla min presentation Mina spel. Jak 3 Ratchet och Clank 3 Tiger woods pga tour 2004 Wild wild racing Harry Potter och fangen fran Azkaban hemligheternas kammare. Har ej plats far mer. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (redigerat) Jag har: Harry Potter och fången från Azkaban NHL 2004 NEED FOR SPEED UNDERGROUNU :D Redigerat 6 September 2005 av Fisherman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Eee... heheh jag har ca 200 spel orkar inte räkna alla nu, men här kommer dom bästa: Timesplitters: future perfect Dragonball z budokai 3 Ty the tasmainian tiger 2 Gta vice city FIFA Street FIFA 2005... fick hjärnsläpp. Dyrt?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Eee... heheh jag har ca 200 spel orkar inte räkna alla nu, men här kommer dom bästa: Timesplitters: future perfect Dragonball z budokai 3 Ty the tasmainian tiger 2 Gta vice city FIFA Street FIFA 2005... fick hjärnsläpp. ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Det är väl dumt att ladda ner spel? Man får ingen brukshandsvisning eller något i den stilen. Och att den kan medföra virus. Det är väl bättre att köpa spelet på en vanlig spelaffär. Det man äger till Playstation 2 är Final Fantasy X, Kingdom Hearts & Star Wars: Revenge Of The Sith(Die Rache Der Sith, Tyska). Har även Final Fantasy VIII & IX till PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 ja har MÅNGA spel, men här e dom bästa: Need for Speed Underground Killzone Mercenaries GTA sa GTA vc GTA 3 Hitman:contracts Freedom fighters........ kommer inte på fler.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Eee... heheh jag har ca 200 spel orkar inte räkna alla nu, men här kommer dom bästa: Timesplitters: future perfect Dragonball z budokai 3 Ty the tasmainian tiger 2 Gta vice city FIFA Street FIFA 2005... fick hjärnsläpp. E Ty the tasmanian tiger 2 bra, vad handlar det om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 (redigerat) Det är väl dumt att ladda ner spel? Man får ingen brukshandsvisning eller något i den stilen. Och att den kan medföra virus. Det är väl bättre att köpa spelet på en vanlig spelaffär. Det man äger till Playstation 2 är Final Fantasy X, Kingdom Hearts & Star Wars: Revenge Of The Sith(Die Rache Der Sith, Tyska). Har även Final Fantasy VIII & IX till PS2. Redigerat 24 September 2005 av snubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Jag har: Jag lånar just nu: Enter the Matrix Metal Gear Solid 2 True crime streets of LA C.Desert storm The Simpsons: Hit and run lite pinsamt men... GTA 3 NHL 2002 The Sims The lord of the rings: the fellowship of the ring Sagan om de två tornen Silpheed:the lost planet Tony Hawks Pro Skater 4 The legend of zelda: ocarina of time + Master Quest The legend of zelda: the windwaker Super smash bros melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 (redigerat) Tekken 5 m.m Redigerat 12 September 2005 av Celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Eee... heheh jag har ca 200 spel orkar inte räkna alla nu, men här kommer dom bästa: Timesplitters: future perfect Dragonball z budokai 3 Ty the tasmainian tiger 2 Gta vice city FIFA Street FIFA 2005... fick hjärnsläpp. Aaa, det är bra (tycker iaf jag) Man är en tiger (det hör man ju på namnet) och så har man två bumeranger som vapen. Det är lite som R & C fast roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Här e alla jag har Glömde några spel förra gången: SSX 007Jamesbond nightfire Worms3D(Vet ej hur man gör) Def Jam Vendeta 2Demo Thesims GTA Sa! Need For Speed Undergrounde Kanske 1till men Orkar inet gå upp och titta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg