Hoppa till innehåll

Nintendogs


Tilda

Rekommendera inlägg

  • Svar 87
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker synd om alla er som inte har DS!!Ni har verkligen gått miste om nått riktigt bra. Om ni nu inte har råd fråga era föräldrar om dom kan lägga ut lite pengar så länge! Om dom säger ja så, ja då har ni ett Nintendo DS :cool: som rockar :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker synd om alla er som inte har DS!!Ni har verkligen gått miste om nått riktigt bra. Om ni nu inte har råd fråga era föräldrar om dom kan lägga ut lite pengar så länge! Om dom säger ja så, ja då har ni ett Nintendo DS :cool: som rockar  :kung:

 

Nja, mina föräldrar skulle nog inte lägga till mer pengar. Dom har lagt till lite pengar på mkt.Det är väl bara en tidsfråga innan jag har ds och nintendodogs :unsure:

 

Har hittat en annan bild på nintendo dogs spel. Tror det är något japanskt eller så. Vad tror ni att den heter?Det är en bild på en shiba tror jag.

Redigerat av GameGirl93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror det är labs and friends på japanska eller då. Eftersom att den är grön och att den hunden finns med i spelet. Det är en Shiba inu som finns med i lab and friends ju. Och det är ju en. Tror det heter Shiba and friends men det är bara vad jag tror

 

Föresten, Tilda vart köpte du ditt nintendo dogs?

Redigerat av GameGirl93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...