Tilda Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 MITT KOMMER JU SNART!!! :D:D typ 5 daar!! men det är ändå lååångt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Åhh lyllos, vill oxå impotera från usa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Men gör det då!! Jag fick bara betala 300 spänn :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 <_< Men jag måste ha pengar först. Och ha en ds oxå :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jaha :P haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 på Chihuahua & Friends får man: Chihuahua German Shepherd Dog Boxer Cavalier King Charles Spaniel Yorkshire Terrier Shetland Sheepdog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Ja jag vet <_< men man låser ju upp hundarr. Genom att få tränarpoäng :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Woaw.. Tycker att spelet verkar jätte gulligt, men samma sak här.. Har ingen ds >_< Wääh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag tycker synd om alla er som inte har DS!!Ni har verkligen gått miste om nått riktigt bra. Om ni nu inte har råd fråga era föräldrar om dom kan lägga ut lite pengar så länge! Om dom säger ja så, ja då har ni ett Nintendo DS :cool: som rockar :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 (redigerat) Jag tycker synd om alla er som inte har DS!!Ni har verkligen gått miste om nått riktigt bra. Om ni nu inte har råd fråga era föräldrar om dom kan lägga ut lite pengar så länge! Om dom säger ja så, ja då har ni ett Nintendo DS :cool: som rockar :kung: Nja, mina föräldrar skulle nog inte lägga till mer pengar. Dom har lagt till lite pengar på mkt.Det är väl bara en tidsfråga innan jag har ds och nintendodogs :unsure: Har hittat en annan bild på nintendo dogs spel. Tror det är något japanskt eller så. Vad tror ni att den heter?Det är en bild på en shiba tror jag. Redigerat 5 September 2005 av GameGirl93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Den hunden vill jag ha >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (redigerat) Tror det är labs and friends på japanska eller då. Eftersom att den är grön och att den hunden finns med i spelet. Det är en Shiba inu som finns med i lab and friends ju. Och det är ju en. Tror det heter Shiba and friends men det är bara vad jag tror Föresten, Tilda vart köpte du ditt nintendo dogs? Redigerat 6 September 2005 av GameGirl93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg