sp1n Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Rogue warrior . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Om du frågar mig så ska du själv välja. Lite beskrivningar kan du få på worldofwarcraft.com ;) Själv föredrar jag Warlock, men alla har ju sin smak. Lycka till, i vilket fall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
undead_fred Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) jag har köpt wow precis och jag undrar vilken sorts gubbe jag ska vara tacksam för svar olika gubbar är antagligen olika bra på olika saker t.ex. nån är bra på tanka men inte skada Undead_fred's svar:mm ifall du ska vara warrior då ska du vara tauren men det är på horde sidan. Mage då ska du vara gnomes eller pasar bra som warlocks.Rouges aa då ska du vara night elvs eller undead eller troll men jag valde en night elv warrior. Paladin ja då är det dwarfs och humans. Hunter passar bra till night elvs och orcs. priests då ska du vara human,night elv eller undead. så det va det dom ska vara bra som jag sa. Redigerat 2 Oktober 2005 av undead_fred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 AAAA.....måste vara med i horde...ingen alliance.....FOR THE HORDE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 All for the alliance, and FOR IRONFORGE! Gnome rogue eller dwarf warrior/präst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 finns ju bara ett alternativ Gnome warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XT' Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Dvärg Präst, sicken pvp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 dej dwarf hunter :evil: dom aeger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag tycker att Horde suger. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag tycker att Horde suger. :mellow: Rätt inställning. Föresten var en Dwarf paladin du kommer att vara as stålt på lvl 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 All for the alliance, and FOR IRONFORGE! Gnome rogue eller dwarf warrior/präst! ironforge.....vänta bara tills vi kommer och tar över..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 All for the alliance, and FOR IRONFORGE! Gnome rogue eller dwarf warrior/präst! Hahahaha försök vi har för många vakter ;P Det finns ju 2 bossar i IF... Plus att IF e så jäkla internationelt alla raser samlas utanför AH, så det blir nog svårt att ta över... Ta över Stormwind istället mkt lättare, + att jag hatar humans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg