wetter Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej, jag skulle vilja veta något program man kan ladda ner som man kan göra filmer i... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Har för mig att på datorn finns det Windows Video Maker? Fungerar inte det eller letar du efter ett bättre program? Isåfall så sök på www.download.com . Det är det enda tips jag kan ge dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 beror ju på vad du menar med filmer. vill du redigera filmer är moviemaker ett alternativ. vill du göra filmer som t.ex. "knappnytt" eller liknande, ska du använda macromedia flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Ja, Flash är bäst om man vill göra tecknade filmer. Annars kan du alltid använda Webcam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.