peshmerge-01 Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 tycker du ska köpa ps3 Men har den kommit ut!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) Min xbox 360 har svarvat skivor och skulle jag köpa en ny skulle jag välja PS3 du kanske skulle sluta jonglera med konsollen då. En sak ska ni alla ha klart för er, grafiken beror inte på konsollen, som ni verkar tro. "PS3: bättre grafik", det beror på spelen, prestandan kanske PS3 slår XB360 i. Andra åsikter: 1. Ni ska hålla k*ft allihopa om kontrollerna, ni klagar på PS3ans kontroll, tror ni Sony utvecklar kontrollerna för att vara osmidiga och osköna? Knappast, ni lär testa först innan ni ens tänker på att den ser ut som "en j*vla banan". Själv har jag klagat tidigare på NRs kontroll, för att den ser ut som två siamesiska fjärrkontroller, men vad vet jag, dom kanske funkar skit bra i spel, ingen utom utvecklarna vet än. 2. XB360 : billigare och bra spelutbud. PS3: bra kraft, men knappast superbra spelutbud (i detta läge tills vidare). Redigerat 28 December 2005 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 utan tvekan ps3!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag skulle köpa Xbox 360 för handkontrollen är bättre tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 kan ni inte sluta med alla inlägg med två ord i, ge honom lite skäl istället för att skrika ut eran åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg