ulle Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 kan ngn hjälpa mig...har fastnat o kommer ej vidare...kan inte hitta en kista som hamnade på "andra"våning efter att jag hookat mig ner till ett rum med den där linan man fick. kommer inte in i den dörr som vaktas av en skorpion. var finns den nyckeln...har letat överallt... HJÄLP!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 om det finns en knapp i närheten ska du slå på Skorpionen tills den blir en boll och sedan ställa den på knappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag kanske kan hjälpa dig (jag har det inte men min kompis har det) om du förklara lite mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Använd Grappling Hook några gånger så blir den en boll sen så bär du den till knappen i närheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 hej, jag tror jag gjorde samma fel som du har gjort. när jag fick grappling hook så stack jag direkt till bossen men man har ju inte nyckeln, fortsätt längs med gången som medli säger åt dig att göra sen kommer du rätt det lovar jag :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 efter du har fått grappling hook ska du ta den tills du kommer till ett ställe som man går in i där finns en bro om du hygger sönder den så kommer du märka vad du ska göra efter det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 efter du har fått grappling hook ska du ta den tills du kommer till ett ställe som man går in i där finns en bro om du hygger sönder den så kommer du märka vad du ska göra efter det och glöm inte att om du ser en låst dörr nånstans i lavavåningen så ska du Hänga på den där pinnen....när du gör det så utlöses en knapp och gallret åker upp igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 sen när du e vi slutet där elden kommer upp på platan så ska du snurra i mitten av den då går alla rep av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 mmm...det hade jag svårt för...jag försökte att slå ner en i taget....men det gick inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 de testa jag me men min kompis va me mig eller mina så när jag gjorde felet så sa en att man kancke skulle snurra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det enklaste och roligaste sättet vad jag tycker är att ta en fackla eller vad det är och tänder eld på skräpet sen svingar jag det mot repen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 joo de e ju skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg