Paper Mario Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag tyckte slutet var helt ok. Jag brukar vilja ha ut mer i slutet så jag blir besviken på alla spel... Men det var rätt bra. Egentligen så kan man ju säga att de sista fem timmarna var "slutet" Håller med dej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag tycker dom skulle göra en TOS film. Det skulle nog bli bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 HAha jaa:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Det sista filmen i spelet såg ju ut som en tecknad film, ungefär som pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag tycker dom skulle göra en TOS film. Det skulle nog bli bra. :) Den skulle nog bli lång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 du har missat en hel del kan jag nog säga paper mario, har du fixat dem flesta titles? Har du fixat Devils armsen för att sedan träna upp dem och hämta dem på din andra spelomgång? Har du gjort alla sidequests(som man egentligen inte behöver göra men är roliga att göra iallafall)? Har du byggt upp Staden Luin igen? Har du klarat av abbysion? och föresten när du har klarat ut spelet så borde du köra det igen men på den ultimata svårighets graden då kan du få dina devils arms och om du tränat upp dem så är dem ännu starkare Vad är devils armsen och allt? :o , Jag följde bara vad lloyd och alla andra sa att man skulle göra. och då klarade jag det nu på 41h. , Halva tiden. Så jag har ju missat halva spelet. Nån som kan hjälpa lite .? PM:a mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 tos ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 9 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Jo, 41 för mig med. Aja. Finns det inget spel som är väldigt lik det här spelet. Tycker det var bra handlig om ändlarna och allt. Gillar karaktärerna också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 perfekt slut, behövs inte mer en tvåa kan man ju hoppas på nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 *möjlig SPOILERVARNING* Jag har hört att i en annan del av "Tales Of..."-serien finns det ett stort mana-träd som är döpt till Yggdrasil, en person som ni säkert känner till i detta spel. Om det är sant, och varför de har valt att göra på detta vis går att disskuteras. *slut SPOILER* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 japp bra slut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg