Hoppa till innehåll

Tror Du Att Du Är Bra På Ssbm?


Triforceh

Rekommendera inlägg

Jag trode att den har hemsidan gick ut på att få hjälp om spel. inte att man ska skrytta om världens bästa spellare och säga att alla andra inte har en chans! Om jag nu inte kanske får in ett slag på någon av dom (även fast jag inte kan mötta dom) skulle jag villa veta hur du klarar dig! Att säga att andra inte har en chans fast mansjälv suger mest av alla leder  ingen stans din pajas.du kanske inte är så dålig i fast jag skulle inte klara dig mot dom om inte jag gör det! (deta medelande till Triforceh) (the n00b)

 

Han skryter väl inte? Det är ju de andra som säger att de bästa spelarna i världen inte är speciellt bra.

 

Och sedan har väl inte Triforceh sagt något om att han inte skulle få stryk av dem, han säger ju att ni inte skulle ha en chans mot dem för att ni först sa att de inte verkar speciellt bra.

Redigerat av Mikael
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag trode att den har hemsidan gick ut på att få hjälp om spel. inte att man ska skrytta om världens bästa spellare och säga att alla andra inte har en chans! Om jag nu inte kanske får in ett slag på någon av dom (även fast jag inte kan mötta dom) skulle jag villa veta hur du klarar dig! Att säga att andra inte har en chans fast mansjälv suger mest av alla leder ingen stans din pajas.du kanske inte är så dålig i fast jag skulle inte klara dig mot dom om inte jag gör det! (deta medelande till Triforceh) (the n00b)

 

Om jag hat fattat de här rätt så är det ett forum där man diskuterar spel.

HUr jag klara mig mot dom? Inte speciellt bra skulle jag tro, det har jag inte sagt heller. Men dålig och teh n00b är jag inte.

 

Och för att vara välrdens bästa spelare är de visst bra, säg något de kan göra bättre?

 

Petey Piranha - Det har jag redan svarat på många gånger. Jag har aldrig fått det svaret från dig..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja ja sorry hade bara en dålig dag. Men jag sa inte att dom var dåliga för att vara världens bästa spelare ni misförstod nog. Jag menar att världens bästa spelare hade jag trot var myket bättre. Lesen för allt det där noob.

 

Det kanske inte går att bli så mycket bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag trode att den har hemsidan gick ut på att få hjälp om spel. inte att man ska skrytta om världens bästa spellare och säga att alla andra inte har en chans! Om jag nu inte kanske får in ett slag på någon av dom (även fast jag inte kan mötta dom) skulle jag villa veta hur du klarar dig! Att säga att andra inte har en chans fast mansjälv suger mest av alla leder ingen stans din pajas.du kanske inte är så dålig i fast jag skulle inte klara dig mot dom om inte jag gör det! (deta medelande till Triforceh) (the n00b)

 

Det ända du har sagt som svar är: jag vet vart jag står... jag svarar: samma här..... :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...